Informatii

Achizitii prin SEAP

SEAP

Achiziții prin platforma SEAP


(Sistemul Electronic de Achiziţii Publice)


SEAP este o platformă electronică care asigură transparența procesului și procedurilor de achiziții publice.

 

Pentru a iniția procesul de achiziție prin intermediul platformei SEAP vă rugăm să ne solicitați o ofertă de preț pe căile uzuale: tel. 0723 464  455 sau e-mail comenzi@marcel.com.ro.

 

Dacă doriți să vă faceți o idee despre produsele noastre, vă invităm să accesați secțiunea „Produse” din site-ul nostru www.marcel.com.ro sau să vizitați unul dintre cele peste 20 de magazine ale fabricii MARCEL din regiunea Moldovei.

 

În cazul în care optaţi să comandați produsele direct din site-ul nostru, vă rugăm să menționați la rubrica „Observații” că doriți ca achiziția să se desfășoare prin intermediul platformei SEAP.

 

După plasarea comenzii, vom verifica stocurile și vă vom contacta pentru confirmarea disponibilității sau cu detalii privind timpii de fabricare ai produselor. În urma confirmării disponibilității produselor, acestea vor deveni disponibile pe platforma SEAP, de unde achiziția își va urma cursul firesc.

 

La îndeplinirea formalităților impuse de Sistemul de Achiziții Publice se va elibera o factură fiscală pe care va fi figura contul deschis la Trezoreria Română.